НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

ОСНОВНІ ЦІЛІ ОСВІТИ:

Навчитися жити разом можна, тільки усвідомивши зростаючий взаємозв'язок людей, країн, народів. Таке завдання постає у зв'язку з необхідністю здійснення спільних проектів і розумного й мирного вирішення неминучих конфліктів.
Навчитися здобувати знання з урахуванням швидких змін, пов'язаних з науковим прогресом і новими формами економічної й соціальної діяльності. Сучасній людині необхідно отримати досить широкі загальні культурні знання з можливістю глибокого опанування обмеженого числа дисциплін. Загальний культурний рівень є перепусткою до неперервної освіти, оскільки він прищеплює смак до неї. Він є її фундаментом протягом всього життя.
Навчитися працювати , тобто удосконалюватися у своїй професії, а в більш широкому сенсі – здобувати компетентність, що дає можливість вирішувати різні життєві ситуації.
Навчитися жити , тобто ліпше пізнати самого себе для найповнішого використання свого особистісного потенціалу.

TИПИ РЕФОРМ ОСВІТНІХ СИСТЕМ:

Корекційні реформи освіти – спрямовані на коригування й виправлення перегинів у розвитку освітніх систем і мають на увазі децентралізацію та лібералізацію освітніх структур, деідеологізацію змісту освіти, впровадження нових принців шкільної політики.

Модернізаторські реформи – спрямовані на наближення освітніх систем до західних стандартів. Особливо активно реформи цього типу проводяться на рівні навчальних програм, написання підручників і навчальних посібників, освітніх технологій, методів навчання.
Структурні реформи - реорганізація освітніх структур, наприклад, структуру шкільної освіти за рахунок збільшення або скорочення строків навчання в початковій або неповній середній школі, перебудову системи управління освітою, системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
Системні реформи – найбільш динамічний тип освітніх реформ, відзначаються глобальним характером, націлені на зміну освітньої парадигми й освітньої політики. Вони охоплюють не тільки шкільне законодавство, шкільні програми і підручники. Одна з довгострокових цілей їхнього проведення – зміна внутрішньої логіки освіти та його відношення з іншими соціальними сферами. Системні реформи – наслідок і результат політичних і соціально-економічних змін. Вони торкаються ключових елементів будь-якої освітньої системи: якість освіти й контроль за нею, національний освітній стандарт, відношення освіти і ринку, система фінансування та управління сфери освіти.

Наказ МОНмолодьспорт від 30.06.2011 № 714 ''Про затвердження Примірного положення про консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї''.

Проект наказу МОНмолодьспорт ''Про внесення змін до Положення про вечірню (змінну) школу'', проекти типових навчальних планів вечірніх (змінних) шкіл з українською мовою навчання та з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин (очна форма навчання)''.

План-графік реформ. Напрям ''Реформа освіти''.

Постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 ''Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти''.

Проект. Концепція нової редакції Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Проект. Порядок організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах.

Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій ''Сто відсотків'' на період до 2015 року.

РЕФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ:

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ПРОЕКТ СТРАТЕГІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА 2012-2021 РОКИ

ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ"

З А К О Н У К Р А Ї Н И Про внесення зміни до статті 18 Закону України "Про загальну середню освіту" щодо запобігання дискримінації при вступі до початкової школи Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:I. Статтю 18 Закону України "Про загальну середню освіту" ( 651-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., N 28, ст. 230) доповнити частиною сьомою такого змісту:"7. Забороняється перевіряти рівень знань під час зарахування дітей до загальноосвітнього навчального закладу, крім гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)".II. Прикінцеві положення1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.Президент України В.ЯНУКОВИЧ м. Київ, 6 вересня 2011 року N 3701-VI { ДЖЕРЕЛО тексту http://zakon.rada.gov.ua }

Кiлькiсть переглядiв: 175