ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ-ЦЕ СИСТЕМА ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, ЩО ҐРУНТУЄТЬСЯ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ОСНОВНОГО ПРАВА ДИТИНИ НА ОСВІТУ ТА ПРАВА НАВЧАТИСЯ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ НАВЧАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЗОКРЕМА ДИТИНИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ, В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ.

Наказом МОН від 01.10.2010 р. № 912 затверджено Концепцію розвитку інклюзивного навчання.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ:

ЛИСТ МОНМОЛОДЬСПОРТУ №1/9-529 ВІД 26.07.2012 Р. «ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ПСИХОЛОГІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ».

НАКАЗ МОН 1034 ВИД 23.07.2013.

Лист МОНмолодьспорту № 19-517 від 19.07.2012 р. «Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2012-13 н.р.».

Наказ МОН № 912 від 01.10.2010 р. «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання».

Лист МОНмолодьспорту № 1/9-384 від 18.05.2012 р. «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ІV Всеукраїнська заочна науково-практична конференція з міжнародною участю “Педагогіка здоров’я”.

Інклюзивна освіта: нормативно - правове забезпечення, проблеми та перспективи впровадження в Харківському регіоні.

Джерело педагогічних інновацій.

Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання дітей.

ДЕМОНСТРАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ:

Благотворительный Фонд помощи детям с аутизмом и расстройствами речи «Цветы Жизни».

Особливості формування складових психічної сфери дітей з аутизмом.

Проекти ВФ “Крок за кроком”.

Проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні».


Видео

Нормативні документи.

Кiлькiсть переглядiв: 187